Four Finger and the world

Utazások során az észrevett érdekességek, történetek a nagyvilágban .

Friss topikok

  • fourfinger: Egy pár elkapott pillanat átdolgozva HDR képekbe a Budapest Banjul kulturmisszió útja során készü... (2012.04.21. 12:56) Budapest Banjul HDReams válogatás

HTML doboz

Kategóriák

HTML

2010.08.16. 22:50 fourfinger

Müsorszünet az út szélén.....avagy mire is jó egy 3Tusa futam..

Pár napja nem tudtam sajnos net közelébe kerülni. A hétvégén lezajlott a 3Tusa Bodrogközi futama. Út közben rengeteg érdekességet láttunk de egy valami nagyon megtetszett nekem :-) Észrevettem, elhúztam melette, fék.....és tolatás vissza a fotó miatt.

 

Rengeteg érdekes kép készült még az elmúlt pár napban, kis pihenés és munka után felrakom őket az információkkal együtt..... Üdv

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fourfinger.blog.hu/api/trackback/id/tr172226762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása