Four Finger and the world

Utazások során az észrevett érdekességek, történetek a nagyvilágban .

Friss topikok

• fourfinger: Egy pár elkapott pillanat átdolgozva HDR képekbe a Budapest Banjul kulturmisszió útja során készü... (2012.04.21. 12:56) Budapest Banjul HDReams válogatás

HTML doboz

Kategóriák

HTML

2011.02.21. 12:38 fourfinger

Budapest Bamako 2011 avagy út a győzelemig 11nap.. Rest Day..

11nap

A reggel az óceán parton csodálatos élmény, a párás hűvös idő, és a gyönyörű látványt nyújt. Természetesen azonnal fényképezőt ragadtam és mentem egy kört a táborban pár klassz fotót begyűjtve. A mai nap nem volt különösebb dolgunk azon kívül hogy eljussunk Nouacshotba a táborhelyre.

Erre a legmegfelelőbb és leggyorsabb út a parton vezetett ahol kb 150kilométert lehetett száguldozni az óceán mellett.  Utunk során rengeteg halászhajó és halász tevékenykedett a vízben és a parton is. Az autózás során nagyon kell figyelni hogy nehogy átmenjünk a kifeszített illetve eldobált halászhálókra mert csúnya károkat tud okozni a kocsiban, arról nem is beszélve hogy utána természetesen ki kell fizetni a megjelenő halászoknak.

Élvezetes száguldásban volt részünk miközben egyre csak a vizet kémleltük, hiszen a víz jön, és a dagály során a parti szakasz járhatatlanná válik.  Egy két helyen sziklás beugrókat kellett kerülgetnünk és ott pár csapattal együtt haladva fotóztuk egymást és a gyönyörű tájat.

Rengeteg madár téblábolt a parton és hatalmas rajokba tömörülve röppentek fel az autók közeledtére.

Sajnos a velünk autózó 08 csapat megjavított rugója megint eltört, illetve a tartója ment tönkre így nekik véget ért a tengerparti száguldás és az első adandó helyen kénytelenek voltak felmenni a nem olyan messzi aszfaltútra. Pár csapat a parti halászoktól vásárolt friss halat az esti vacsorához. Jól elkészítve nagyon finom étel.  Láttunk a tenger által elpusztított nagyon régi hajóroncs maradványait és egy hatalmas hal tetemét is a parton.

Miután megérkeztünk a fővárosba gyorsan bementünk a régi kedvenc szálláshelyemre és rákapcsolódtam a világhálóra. Próbáltam egy kis híreket adni magunkról és üzenetet küldeni az otthon maradottaknak.  Közben már elindult a mulatság a hivatalos táborhelyen ahol Pityu a törpe körbedobálta a turisztikai miniszter néven elhíresült Idomout. Majd a helyi csapatokkal nekiláttunk egy kis evés ivásnak, majd sátrat vertünk és eltettük magunkat holnapra.

Four Finger Team Number 18

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.