Four Finger and the world

Utazások során az észrevett érdekességek, történetek a nagyvilágban .

Friss topikok

  • fourfinger: Egy pár elkapott pillanat átdolgozva HDR képekbe a Budapest Banjul kulturmisszió útja során készü... (2012.04.21. 12:56) Budapest Banjul HDReams válogatás

HTML doboz

Kategóriák

HTML

2011.06.18. 09:50 fourfinger

Budapest Nordkapp 2011 az Északi futam....

Sziasztok!

Régen jelentkeztem itt a blogon de mentségemre legyen szólva rengeteg tenni valóm volt az elmúlt időszakban. Ismét belevetettem magam a fotózásba, és rengeteg utazás tarkította az életemet. Bejártam a 2012re tervezett Europa Rali egyes állomásait feladatokat keresve. Volt hogy fent a hegyek közt és volt hogy lent a tengerparton. Hamarosan elindul a BUDAPEST NORDKAPP 2011 északi futam is. Erről reményeim szerint megpróbálok majd a bamakohoz hasonlóan tudósítani nektek. Úgyhogy ...hamarosan visszatérek :-)

Szólj hozzá! · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://fourfinger.blog.hu/api/trackback/id/tr602994426

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: rollex11 pc download 2019.05.04. 06:20:03

Af promotion increments 2011 - veovaxs

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása